mgr Monika Gumulak
Kwalifikacje
– Certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej nr Certyfikatu 3485 PSTIS
– Provider-Terapeuta Indywidualnej Stymulacji Słuchowej Johansena IAS numer certyfikatu 663/2020
– Specjalista w zakresie Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka
– Pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny
– Oligofrenopedagog- Terapeuta Edukacji i Potrzeb Rewalidacyjnych Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną.
– Logopeda/Neurologopeda
– Certyfikowany diagnosta ADOS-2 , NR CERTYFIKATU 24/273, szkolenie prowadzone przez lekarza/specjalistę psychiatrii dzieci i młodzieży, Międzynarodowego Certyfikowanego Trenera ADOS-2 Paulinę Szymańską’
– Certyfikowany diagnosta ADI-R, NR CERTYFIKATU : JiM- 56-0197 AS/112024, szkolenie prowadzone przez Fundację JiM, dr Agnieszka Siedler – Certyfikowany Międzynarodowy Trener ADI-R
– Certyfikowany diagnosta i terapeuta w systemie KATIS nr certyfikatu; 53/2024 – kwalifikacje do diagnozowania i programowania terapii zaburzeń integracji sensorycznej standaryzowanymi testami dzieci w wieku od 12m.ż, do 4 lat z wykorzystaniem systemu KATIS, szkolenie prowadzone przez Zbigniewa Przyrowskiego i Annę Sieradzką
Wykształcenie
– Doktorant w dyscyplinie pedagogiki na Wydziale Nauk Stosowanych w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.
– Medyczne Centrum Kształcenia Uniwersytetu Jagiellońskiego, studia podyplomowe; Neurologopedia z elementami audiologii i foniatrii
– Wyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim , Wydział Pedagogiki i Nauki o Zdrowiu, Studia Podyplomowe; Logopedia
– Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie , Studia Podyplomowe w zakresie Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
– Wyższa Szkoła Humanistyczno – Ekonomiczna w Brzegu Wydział Pedagogiczny , Studia Podyplomowe; Zarządzanie Oświatą.
– Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, Studia Magisterskie na kierunku Pedagogika Specjalna, specjalność Oligofrenopedagogika
– Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, Studia Licencjackie na kierunku Pedagogika, specjalność Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna
Doświadczenie zawodowe
– Nauczyciel w Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym w Krynicy – Zdroju
– Dyrektor Niepublicznego Przedszkole Integracyjnego w Krynicy – Zdroju
– Nauczyciel w Specjalnym Ośrodku Szkolno-wychowawczym
– Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Nowym Sączudo sierpień 2019r.
– Centrum Wspierania Rozwoju Dzieci i Młodzieży Neuro-Med.
– Wykładowca Akademicki w Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej
Staże zawodowe
– Klinika Neurologi Szpital Uniwersytecki UJ, Kraków , ul. Botaniczna – praktyki na oddziale neurologii
– Klinika Otolaryngologii Szpital Uniwersytecki UJ Kraków ul. Śniadeckich 2 – praktyki oddział otolaryngologii
– Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna Filia w Krynicy-Zdroju – praktyki logopedyczne
– Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niewidomych i Słabowidzacych ul. Tyniecka Kraków- praktyki z Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Szkolenia i kursy
CERTYFIKOWANY DIAGNOSTA W ZAKRESIE BATERII POLSKICH STANDARYZOWANYCH TESTÓW INTEGRACJI SENSORYCZNEJ – \
NR CERTYFIKATU – 0262
Kursy i szkolenia dotyczące zaburzeń Integracji sensorycznej., pracy terapeutycznej z dziećmi o obniżonej sprawności intelektualnej w stopniu lekkim, umiarkowanym, znacznym i głębokim.
- Neurofizjologiczne podstawy procesów integracji sensorycznej I stopień, nr certyfikatu 1600/1, Polskie Towarzystwo Integracji Sensorycznej
- Certyfikat ukończenia II stopnia Integracji Sensorycznej i uzyskanie uprawnień Terapeuty Integracji Sensorycznej. Kwalifikacje do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej, nr certyfikatu 3485, Polskie Stowarzyszenie Terapeutów Integracji Sensorycznej.
- Szkolenie z zakresu Oceny Rozwoju Psychoruchowego do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do końca 9 roku życia, KORP
- Szkolenie z zakresu Oceny Oceny Logopedycznej Dziecka do diagnozy dzieci w wieku od 1 miesiąca do końca 9 roku życia, KOLD
- Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych, dr Anna Regner
- Interdyscyplinarne usprawnianie kompleksu stomatognatycznego, orofacjalnego, sensorycznego i postawy ciała, dr M. Wawrzynów, Wrocław
- Diagnoza i terapia ręki; wiedza i umiejętności z zakresu diagnozy sprawności ręki, prowadzenia terapii ręki, rozwijania sprawności grafomotorycznych u dzieci, korekcji nieprawidłowego chwytu pisarskiego
- Terapia Taktylna w ramach programu MNRI Masgutowa Neurosensorimotor Reflex Integration.
- Terapia ustno-twarzowa wg. Swietłany Masgutowej MNRI Masgutowa Neurosensorimotor Reflex Integration.
- Certyfikat Międzynarodowej interdyscyplinarnej konferencji z opieki nad noworodkiem, klinika laktacyjna
- Kompleksowe planowanie programów edukacyjno-rewalidacyjnych dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
- Kształcenie uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne I Stopień
- Certyfikat uczestnictwa w Ogólnopolskim spotkaniu warsztatowym rodziców i opiekunów dzieci niepełnosprawnych „ Umiem Uczyć „ PSTB
- Wstęp do Sensoplastyki – plastyka sensoryczna dla dzieci
- Sensoplastyka – szkolenie trenerskie I stopnia z rekomendacją do prowadzenia zajęc metodą Sensoplastyka – plastyka sensoryczna.
- „ Aktywne formy wychowania muzycznego – warsztaty metodyczne
- Seksualność dzieci, młodzieży i dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną i autystycznym spektrum zaburzeń
- Szkolenie z zakresu umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań, kształtowania nawyków celowej aktywności oraz prowadzenia treningu zachowań społecznych
- Projektowanie rewalidacji indywidualnej dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
- Terapia pedagogiczna z logopedią
- Metodyka stymulowania dziecka w przedszkolu
- Medyczne aspekty zaburzeń wieku rozwojowego
- Wspomaganie rodziny z dzieckiem o zaburzonym rozwoju
- Diagnoza funkcjonalna dziecka o zaburzonym rozwoju i projektowanie indywidualnych programów terapii
- Wspomaganie rozwoju dziecka z uszkodzonym wzrokiem
- Wspomaganie rozwoju dziecka z uszkodzonym słuchem
- Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji dziecka z niepełnosprawnością
.
Konferencje, kursy i szkolenia praktyczne dotyczące terapii i diagnozy logopedycznej dzieci, młodzieży i osób dorosłych z zakresu:
- Oligofazja – diagnoza i terapia
- Dysleksja– zaburzenia z komunikacji językowej – diagnoza i terapia
- Dyzartria i Anartia– zaburzenia z komunikacji językowej – diagnoza i terapia
- Autyzm– zaburzenia z komunikacji językowej
- Jąkanie– zaburzenia z komunikacji językowej – diagnoza i terapia
- Niedosłuch– zaburzenia z komunikacji językowej
- Afazja– zaburzenia z komunikacji językowej
- Dyslalia i Alalia– diagnoza i terapia
- Rozwój mowy i języka dziecka
- Neuropsychologia i neurologia dziecięca
- Wczesna interwencja logopedyczna.
- AAC- wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się osób ze specjalnymi potrzebami w komunikacji w tym Makaton.
- Stymulacja rozwoju dziecka w pierwszym roku życia i jego rozwój mowy.
- Terapia osób z zespołami wad genetycznych.
- Zaburzenia mowy –profilaktyka logopedyczna.
„Wybiórczość pokarmowa w ujęciu sensoryczno-motorycznym” – szkolenie prowadzone przez Martę Baj-Lieder
„Terapia ręki w integracji sensorycznej” – szkolenie prowadzone przez Zbigniewa Przyrowskiego
„Uzależnienia cyfrowe dzieci i młodzieży. Problem, zapobieganie, wsparcie” – szkolenie prowadzone przez Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego „PBS Humlard”
„Świat cyfrowy a rozwój dziecka – inicjacja cyfrowa, problemy rozwojowe, skuteczne metody wychowawcze” – szkolenie prowadzone przez Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego „PBS Humlard”
„Zaburzenia napięcia mięśniowego a mowa. Dyspraksja rozwojowa. Apraksja oralna” – szkolenie prowadzone przez Violetta Podsiadła-Kabacińska
Cennik
Szybki kontakt
wybierz specjalistę z którym chcesz się skontaktować